en vecka i en liten lägenhet med tre lås, alla olika tallrikar och en orange skinnfotölj

det är lördag, sista dagen här i storstan innan jag åker tillbaka mot sverige, norge, oslo. imorgon kommer vi inte att hinna med mycket alls innan vi drar ut till flygplatsen så den dagen räknar jag inte.
så vad gör man sista dagen i new york? jag känner mig rätt nöjd med vad jag hunnit hittills. jag har sett allt jag ville se och massa mer, och shoppat maaasssa fina grejer. ungefär det var väl mitt mål med resan. så idag ska jag ta det lungt, dra ut på smågatorna och kolla in någon liten seconhandbutik, sitta på ett fik, äta middag, sova.
jag har haft en grym vecka, i en grym stad och jag garanterar att det inte var mitt sista besök här.
vi hörs imorgon, hemifrån från oslo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0