en blandning av surt och sött

hej fina! det var ett tag sen jag kikade in här ser jag. vad har hänt sen sist? linda har lämnat boet. vi har haft myskväll med ostepop och film. jag har jobbat och sålt en jävla massa skor. jag har festat med några jobbtjejer och dansat på nicole n son. jag har städat och lagat hemmagjord sushi hos johanna.
och vips så var det måndag igen. jag har ätit sushirester till både lunch och middag idag och jag kan lova er att jag skulle kunna ata det en vecka till i streck om jag hade råd. FY FAN så gott alltså. jag har dragit mig för att göra hemmagjort för att rykten sagt att det är svinjobbigt och inte i närheten så gott som köpes. FEL FEL FEEEL säger jag. enkelt och supergott blev det, visst, det tog en stund men det var det verkligen värt. 10 av 10 =)
efter jobbet drog vi iväg och tränare, dreglade lite över vårat ögongodis till personlig tränare och duschade.
sen klippte jag lisa, gjorde lunchlåda, åt ägg och nu är det läggdags.
allt bara rullar på. tiden går så fort. jag hinner verkligen inte med. och jag saknar min mamma och pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0