hej


jag har köpt silvriga tights. trots att jag hatar tights och trots att jag hatade just dessa när jag såg dom förra veckan. varför har jag då gjort detta? jo för att jag såg en tjej ha dom i helgen och hon matchade dom så in åt helvette snyggt att jag abra ville krama henne. dock är det bara en liten detalj. jackan hon hade till kostar för det första 11 000 ( kollade upp det såklart ) och skorna 1500. så tillsammans kändes det som en liten tung summa för att få se cool ut. jag lämnar tillbaks dom imorgon.
annars så vaknade jag upp till en helt vanlig måndag brevid en snorig syster. har jobbat, packat ner lite av mitt liv i esker, räknat hälften av mina skor och färgat mitt hår.
imorgon är det semmeltisdag! vem bakar min?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0