koma

ligger raklång i sängen och tjuter. min mage värker efter kärt återbesök på bislett godisbutiken. innan det bislett kebab. bislett kan så att säga!
igår gjorde jag debut på ish dansgolv efter 5 alkoholfria veckor. underbart! anna blev av med sin telefon och själv drack man champagne till kl 6 på morgonen med 4 killar på torshov. vaknar med dreads, dålig andedräkt och med en keps fastknyten i jackan. vart tog vettet vägen? hursomhelst. jag är tillbaks i matchen och kan återigen kalla mig för partysvensk och stå för det. love it
nu ska jag krypa ner i bädden och hoppas på att inte vara allt för trött imorgon. måndag, ny vecka och dagens assessoar blir keps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0