jag kan räkna er på en hand

det kommer en tid i livet då man börjar se saker på ett helt nytt sätt. då man börjar tänka annorlunda, resonera och värdesätta saker på ett sätt man inte gjort förrut.
har börjar tänka extra mycket kring vilka människor som faktiskt betyder något för mig, och vilka som jag vet vart jag har. jag tattuerade mig för ett tag sen. det var lite av en impuls samtidigt som det var något så fruktansvärt logiskt och uppenbart. något jag hade kunnat göra dagen jag föddes utan att det skulle spela någon roll nu.
jag skulle vilja tattuera in samma sympol. över hela kroppen. armarna pannan bröstet. bara för att jag är så jävla stolt.
jag är så lycklig. faktiskt. samtidigt som jag känner hur underläppen börjar darra när jag tänker kring allting. lycklig och tacksam. känslan över att veta att man har något för livet och att man aldrig behöver tveka en sekund kring det. den tryggheten lever jag på och kommer alltid att göra det.
det är tråkigt att förlora något som man trodde man skulle ha kvar. men det får en att uppskatta det man har så himla mycket mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0